Co je to PPC (Pay Per Click)
PPC je zkratka pro „Pay-Per-Click,“ což je forma online reklamy, ve které platíte pouze za kliknutí na vaši reklamu. Je to oblíbený model online reklamy, který využívají firmy a webové platformy, jako jsou vyhledávače (například Google, Sklik) a sociální média (například Facebook).
Základní princip PPC spočívá v tom, že inzerent (specialista na PPC reklamu) vytvoří obsah, určí klíčová slova nebo cílovou skupinu, na kterou chce cílit. Poté platí pouze za každý klik na tuto reklamu. Cena za kliknutí se může lišit v závislosti na konkurenci pro daná klíčová slova nebo cílovou skupinu.
PPC reklamy mohou být zobrazovány na různých místech na internetu, včetně výsledků vyhledávání, sociálních médií, obsahových sítí a dalších webových stránek. Tento model reklamy umožňuje inzerentům lépe sledovat návratnost investice (ROI) a upravit své kampaně na základě výkonu.
Google Ads (dříve AdWords) a Facebook Ads jsou příklady populárních PPC platforem, které firmy využívají k propagaci svých produktů a služeb online.
Související témata
Praha
Londýnská 254/7, PSČ 120 00
Pardubický kraj
Teplého 1398, Pardubice, PSČ 530 02
Moravskoslezský kraj
Svatopluka Čecha 1074, Bohumín, PSČ 735 81
Datová schránka:
wentynh
Fakturační údaje:
Lukáš Hladeček
Dvořákova 703/4
360 17 Karlovy Vary
IČO: 722 20 902
DIČ: CZ7405061895
ŽÚ Karlovy Vary č.j.: ŽÚ/F/01/1276/2000
Evidenční číslo: 340301-20886-00
Datum vzniku: 5. 9. 2000
Fakturační údaje pro živnostníky a malé firmy:
Systematický Marketing, s.r.o.
Korunní 2569/108 – Vinohrady,
Praha 10, 101 00
Česká republika
IČ: 14440393
DIČ: CZ14440393 Plátci DPH
Datová schránka: kgqzdec
Spisová značka C 365671 vedená u Městského soudu v Praze